Modo's säsong tycker jag påminner ganska mycket på hur det är att äga en bil och hur du väljer att underhålla den. Ifjol kuggade allt i, behoven av servicen på 240'n var minimala. I stort sett vem som helst hade kunnat köra bilen och ändå nå önskat resultat. Den här säsongen går det dock betydligt tyngre och det skriks fortfarande efter tränarbyte vilket skulle bli ett fjärde byte under samma säsong.
Tillbaka till liknelsen med bilen. Det kommer inte spela någon som helst roll vem som kör bilen (som är lagets tränare) om bilen inte fungerar som den ska. Femtioelva byten senare lär man stå kvar och undra varför biljäveln inte svarar på gasen. Gör om, gör rätt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Den här säsongen går det dock betydligt tyngre och det skriks fortfarande efter tränarbyte vilket skulle bli ett fjärde byte under samma säsong.
Tillbaka till liknelsen med bilen. Det kommer inte spela någon som helst roll vem som kör bilen (som är lagets tränare) om bilen inte fungerar som den ska. Femtioelva byten senare lär man stå kvar och undra varför biljäveln inte svarar på gasen. Gör om, gör rätt.