Dåså. I och med att vi gjorde första målet så är det så enkelt att det är 90% chans att vi tar tre poäng i den här matchen. Vi har förlorat två matcher efter ordinarie tid på hela säsongen där vi först tagit ledningen: Västervik senast och första derbyt.
Woody Jokinen: skön kommentator ikväll också. ”Tingrydsbacken jobbar hårt i sarghörnet men nu har han TAPPAT EN KLUBBA”. ”Tingsryd jobbar hårt i defensiven men dom KOMMER INTE UT UR ZON”.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer