1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2160393

Sv: Apropå nånting...
TAIF ....skrattar åt oss

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Taif leder helt rättvist och det kunde ha varit mer i baken! Den där 2-0 ledningen vi hade i första perioden känns avlägsen. Det räcker med 1 helt onödig utvisning så vänder matchen och Tingsryd tar över.

Freddan behöver gå ner på 3 femmor och toppa laget i tredje om vi ska ha en chans att vinna.

Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Vi lär gå ner på 2 kedjor och toppa i 3e som tidigare. Vi är Timrå och vi ger aldrig upp!

Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Men vi skrattar oavsett hela vägen till serieslutet. Måste vara oerhört svårt att motivera sig inför en sån här match när det inte ens är publik på läktaren. Fokus lär väl ligga i att kötta som attan på träning nu för att pricka formen och orka ett långt slutspel samtidigt som man inte vill få någon jobbig skada?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer