roger_sundsvall: Taif leder helt rättvist och det kunde ha varit mer i baken! Den där 2-0 ledningen vi hade i första perioden känns avlägsen. Det räcker med 1 helt onödig utvisning så vänder matchen och Tingsryd tar över.
Freddan behöver gå ner på 3 femmor och toppa laget i tredje om vi ska ha en chans att vinna.
roger_sundsvall: Men vi skrattar oavsett hela vägen till serieslutet. Måste vara oerhört svårt att motivera sig inför en sån här match när det inte ens är publik på läktaren. Fokus lär väl ligga i att kötta som attan på träning nu för att pricka formen och orka ett långt slutspel samtidigt som man inte vill få någon jobbig skada?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer