BoyceBoyceBoyce: Det är sannerligen svenskt att rycka på axlarna och inte reagera på något som inte stämmer förns det är försent, du må ha rätt men man minns när Thomas Johansson resonerade likadant. Nu tror jag såklart inte att lagledningen tar det lika enkelt som härinne utan kommer jobba stenhårt med gruppen inför vad som komma skall.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nu tror jag såklart inte att lagledningen tar det lika enkelt som härinne utan kommer jobba stenhårt med gruppen inför vad som komma skall.