Dock ska det inte förringas att det faktum att man i praktiken varit klara seriesegrare sedan typ december är en jävla utmaning att hantera rent mentalt inför när det verkligen gäller
mikenomad: med ditt resonemang hade vi kunnat stanna vid 4-0 mot AIK då? Varför tävla när det inte betyder något liksom? Nej det är viljan som fick laget att driva på till 8-0 som behövs, inte den här skiten som Timrå visar upp idag.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer