BoyceBoyceBoyce: Kan ju med säkerhet säga att vi inte är i toppform än så länge, hur formen är kommer att bli avgörande när man går in i slutspel. Man kan inte bli frustrerad på supportrar som vill se en positiv trend inför slutspel, det borde vara av allas intresse tycker jag.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Man kan inte bli frustrerad på supportrar som vill se en positiv trend inför slutspel, det borde vara av allas intresse tycker jag.