mikenomad: Betvivlar inte att vi blir ett annat lag i ett slutspel. Men det är stor skillnad på hur vi går in i slutspelet i år. Ifjol var vi en vinstmaskin på slutet, i år inte lika bra på slutet.
Kulltorp: Då hade vi två harar, Löven och Modo. I år har vi inte haft nån sedan i höstas, man måste fatta vad det innebär i en sport som hockey. Att i flera månader spela matcher som bara har pseudomening
Kulltorp: Fortfarande 4 matcher kvar. De 2-3 sista matcherna är viktigast. Forza Timrå IK vi ger aldrig upp. Detta lär vi oss av. Vi har minst 2 växlar till att lägga in.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer