mikenomad: Seriesegern firades efter Modomatchen, nu är serien bara att glömma helt och fullt fokus gäller på slutspelet, jag är säker på och förväntar mig på att många kommer höja sig avsevärt under de kommande matcherna.
Jag snackade med Freddan för någon dag sedan. Vi snackade lite om motivationen i laget och att det är såklart svårt att tända till när man vunnit serien. Lagets fokus just nu är slutspelet och att gå upp till SHL.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer