mikenomad: Om vi spelar så här USELT så kommer det hela att vara över efter 3 matcher i kvarten oavsett motstånd! Man vill ju ha med sig en positiv känsla i laget innan slutspelet börjar, inte ett oengagerat och slarvigt spel.
Ett stort plus till Hardegård som jag tycker var vår bäste spelare och ser riktigt spelsugen ut.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ett stort plus till Hardegård som jag tycker var vår bäste spelare och ser riktigt spelsugen ut.