Trots förlust så känner jag mig inte orolig överhuvudtaget. Vi leker med dom i första perioden. Dom gör två PP-mål, vallar in ett mål, och en i tom kasse
Puckat: Ja jag tänker att just nu är vi på sin höjd inte laget andra lag ska förvänta sig tar poäng av konkurrenter för att gynna dem. För vår egen del spelar ju poängen i stort sett ingen roll. Modo ska nog vara glada att vi är ett av lagen de har kvar att möta om man säger så
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer