Spock: Hedberg i Mora har ju också Jinxat upp oss. SMÅLAND fram med det starkaste nattvardsvin du har. Nu är det "andligt krigsföring" mot hockeygudarna!!
Säger det igen. Om Timrå går upp...då vore antingen Didrik Strömberg eller Hampus Larsson ( om100%ig efter skadan), fina backförvärv. Allt beroende på vilket av de troliga kvallagen Linköping och HV som åker ur. Om HV åker ur så är båda tillgängliga...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer