1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2162431

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: han verkar ju dock fortfarande ha bråttom eftersom han lämnade skellefteå är just istidsproblem. Han kommer aldrig få mer istid i ett SHL Timrå. Timrå måste plocka poäng i SHL denna gång kan inte ge honom 15-20 min när han är så dålig.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{9399}: om nu Olofsson växlar upp i slutspelet då är det VÄLDIGT tydligt att han har motivationsproblem å det grövsta. Hur går det ut över försäsongsträning etc?

om det visar sig att han kommer igång då måste Timrå ha ett ruggigt bra lag i SHL om man ska ha råd att åka runt med en sådan spelare som knappt lyfter fingret 90% av säsongerna för att komma igång på slutet.

Nej Olofsson känns omogen och tar det inte på allvar. Han utövar en hobby i elitverksamhet.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer