roger_sundsvall: 23-5 i skott till TIK. 2 PP utan utdelning. Effektiviten måste höjas! Vi är inte riktigt där än idag. Vi får hoppas att det blir bättre i 2:a och 3:e. Modo verkar också lite avslagna, men kan spela helt utan press.
Tror att de måste vara mer bestämda och gå på mål eller skjuta mer istället för att bara spela runt och leta öppet mål. In i skiten!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tror att de måste vara mer bestämda och gå på mål eller skjuta mer istället för att bara spela runt och leta öppet mål. In i skiten!