Kulltorp: Ja jag vet inte, ska man gå efter det vi presterat sista 10 matcherna så har vi inget att göra i ett slutspel. Jag hoppas ju och tror att spelarna ligger på 50% i spelet nu och bara inväntar slutspelet. Ja, jag vet att ni vet mer än mig såklart, jag är bara negativ. Men jag kan inte låta bli att vara lite orolig... Ni får gärna ösa energi över mig....
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja, jag vet att ni vet mer än mig såklart, jag är bara negativ. Men jag kan inte låta bli att vara lite orolig...
Ni får gärna ösa energi över mig....