1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2163704

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2021-03-10
Kulltorp: Timrå verkar tro att alla andra lag är kvar i någon slags serielunk och lägger arbetsinsatsen därefter. Herregud vad man skämmer ut sig.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2021-03-10
{297}: Jo, men nu har det ju sett ut så här i 10 matcher i rad. Jag är inte förvånad.
Har vi inte minst 2 nivåer till att ta fram i slutspelet så blir det snabb sorti..

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2021-03-10
{297}: Nä det här håller inte i slutspelet. Hur i fridens namn ska man vända den här inställningen som man uppvisat den senaste tiden?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer