1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614986 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2163707

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2021-03-10
erathoo: Jag tycker nästan synd om Hartman, går väldigt trögt offensivt nu....får hoppas det lossnar i slutspelet.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2021-03-10
erathoo: Det är lite väl mycket som går trögt nu. PP spelet, offensiven, Dahlén, osv osv. Jag är inte speciellt oroad över att inställningen på isen kommer höjas i ett slutspel, men SPELET överlag är jag oroad över. Det kuggar liksom inte i som det ska.

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2021-03-10
PATETISKT

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer