Nisse1: - Löven har hackat i maskineriet till och från länge. - AIK har haft sina downperioder(ganska många). - Timrå har haft fulbränsle i tanken sista 10-15 omg. - Nu åker Bofors på en riktig fetsmäll mot V-sås.
Löven o Timrå är väl ändå favoriter? Med Boförs som första utmanare?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
- Löven har hackat i maskineriet till och från länge.
- AIK har haft sina downperioder(ganska många).
- Timrå har haft fulbränsle i tanken sista 10-15 omg.
- Nu åker Bofors på en riktig fetsmäll mot V-sås.
Löven o Timrå är väl ändå favoriter? Med Boförs som första utmanare?
Men vilket lag går in med bäst form i slutspelet?