Linkovich: Också lite chansning ta in en kanadensare som inte snackar svenska i en sammansvetsad grupp. Blir säkert lite vurmande av övriga och fokustapp.
Tycker dock inte han är dålig framåt, men han gör farliga pass i egen zon hela tiden
Linkovich: Måste hylla Västervik ändå..med små medel så får dom ihop det jävligt bra..Respekt! Karlin gör det jäkligt bra som får spelarna att dra åt samma håll. Gemetlig tränare!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer