Nacka TIKare: Vi har ju spelat mindre bra ett tag nu. Lämnar några skapliga spelare hemma. En övertidsvinst mot ett bra Västervik är väl inte så illa då?
Jåkkinen: Junisen var riktigt bra, tror han blev utsedd till bästa spelare i Timrå ikväll. Mycket skoj och bra signal till våra lovande juniorer. Seger och fredagkväll, skål! 🍺
Jåkkinen: En vinst är alltid en vinst, skönt mot vvik också. Nu är det bara att köra över gnaget på hemmaplan och komma in med bra go inför vad som komma skall.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer