TikShank: Jag kanske är dåligt påläst, men jag tror att första SM i innebandy spelades 1980, första landskampen 1985, och första VM 1996. Har lirat lite själv tidigare även om jag tyckte vanlig bandy var roligare...
Lub: Det gällde att spela innebandy länge konstant,tyvärr misslyckades vi att komma in i guiness rekordbok,då boken trycktes sent detta år och vi blev slagna med 11 timmar,vi spelade 122 timmar i sträck(Tisd.-Lörd) och gjorde över 10 000 mål,så inget riktigt VM.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer