TikShank: Ok, så mer av ett världsrekordsförsök. Coolt.
Åter till Timrå så känner jag mig lugn inför slutspelet, shit vi fick ju in en till forward (OJ) som kan spela om så krävs. Och Ohre som räddade två straffar! Lovar gott inför fortsättningen...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Åter till Timrå så känner jag mig lugn inför slutspelet, shit vi fick ju in en till forward (OJ) som kan spela om så krävs. Och Ohre som räddade två straffar! Lovar gott inför fortsättningen...