1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2165471

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
Olli Hahl: Jaa,innebandy var roligt som bara den,men innerst inne vare en sport för de som inte ville /kunde åka griller tyckte jag å nu äre Vm å elitserie å allt annat,tyckte vi i allafall,ibland kunde man se hockeylirare som lattjade med innebandy inför match på den tiden, å så tycker jag fortfarande om plastbandy,ingen riktig sport,men kul som f..n.

Svarskommentarer

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
TikShank: Innebandy är lika mycket sport som alla andra sporter. En otroligt teknisk och till stor del snabb sport, och som du säger, kul som FAN ;)

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer