Hassan: Nu när du säger det så inser jag att du har rätt. :-) Men jag kanske tänker att de ska marknadsföra det lite mer. Framförallt mot supporterleden. Kanske ett Mass-sms. Och att supporterklubben också driver på... Obs jag kritiserar inte, försöker bara utveckla.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men jag kanske tänker att de ska marknadsföra det lite mer. Framförallt mot supporterleden.
Kanske ett Mass-sms. Och att supporterklubben också driver på...
Obs jag kritiserar inte, försöker bara utveckla.