Oskars före brynäs men endast på målskillnad . En match mindre spelad men kommer de gå vägen ? Känns givet att oskars ryker om dom måste kvala . ser hellre 2 storlag i botten
Andersson: ser hellre Oskars åka ur om vi inte går upp. Blir ett helvete nästa år att slå ut Brynäs eller HV för Ha lagen. Gillar inte det här att bara 1 lag kan gå upp. Gapet mellan SHL och Ha blir ännu större för varje år.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer