mikenomad: Precis, det mest omfattande i Oskarshamns omställning blir att byta ut isreklamen, i stort sett. Kanske att man byter ut kaffet på kansliet till ett lite billigare alternativ också, annars lär det mesta rulla på som vanligt.
BIF/HV/LHC däremot. Wow. Brynäs framförallt. Föreställ er Glader OCH Sundlöv i samma liga, i varsin klubb som fastnat i det förgångna och totalt saknar färdriktning framåt. Som tror att ”corsi” är en maträtt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
BIF/HV/LHC däremot. Wow. Brynäs framförallt. Föreställ er Glader OCH Sundlöv i samma liga, i varsin klubb som fastnat i det förgångna och totalt saknar färdriktning framåt. Som tror att ”corsi” är en maträtt.