I morse när jag åkte på timmervägen fick jag se en bil med "Zäta" på nummerplåten. En blå Audi A6 (tror jag att det var), men hade inte Z en saab? Var det en Zätafanatiker eller var det Zetterberg?? Och i så fall, vad gjorde han på timmervägen 04,30? Mystiken tätnar, frågorna är många...... (Är det så att Zetterberg extraknäcker som tidningsutdelare på mornarna??)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Och i så fall, vad gjorde han på timmervägen 04,30? Mystiken tätnar, frågorna är många...... (Är det så att Zetterberg extraknäcker som tidningsutdelare på mornarna??)