Vi få hopp på Cristiania! Vilda Väsby... Va fan ä dä?? Tänk om vi int fix att.. Vi kan ta Öresundståge ifrån København tä match nä vi vatt i Puttgarden å handla nästa säsong!!!!! Än få ju tänk på nöje mä å geografiskt mä! Int bar sportsligt!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vilda Väsby...
Va fan ä dä??
Tänk om vi int fix att..
Vi kan ta Öresundståge ifrån København tä match nä vi vatt i Puttgarden å handla nästa säsong!!!!!
Än få ju tänk på nöje mä å geografiskt mä!
Int bar sportsligt!