1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2170404

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Hirschovits straffar är ju i en klass för sig. Lurar målvakten totalt upp på läktaren och lägger in den i öppet mål. Skulle vilja se fler göra det t.ex Jonte. Men de har inte de skillsen ännu. Det var mäktigt att se detta på plats.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Fan va snygga hjälmar grabbsen hade då!🙌

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Speciell filur det där, och rent spontant är känslan att han gjorde ännu fler highlightstraffar än de där som finns samlade i klippet.

Faktum är att han bara slog åtta straffar det året, och straffarna i klippet är fyra av de fem han satte. Det mest överraskande var nog att han inte visade upp så mycket av de där egenskaperna i övrigt, därför kom de där straffarna mot Brynäs som en chock.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer