bar mofftak: Frågan är hur pass mycket spelare som Wedin och Didde hade gått för det om man mött Timrå... Visst utåt sett hade de självklart sagt annat..
Sputnik: GrinDaggen croscheckar och grisar på i vanlig ordning. Går vi vidare vill jag helst Helst slippa möta BIK överhuvudtaget,inte för att vi inte lär slå dem. Snarare för att man inte vet om vi kommer har 4 fulla kedjor kvar efter första matchen mot dem ens..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer