JonteD: Insider-rapporter från Västmanlands Chicago säger att, Alla spelare i VSK(?) hade varsin slanggurka i varierande storlek som buttplug, bara för att få en nice feeling på uppvärmningen... Bästa tänkbara uppladdningen för de svart/gula.. Tyvärr var det en kombo av bristande ledarskap.. ”killar, nu är det dags att avlägsna godsakerna!!” och spelarnas allmänna välmående.. Tyvärr var ingen av spelarna beredda att ge upp den nyfunna kärleken till moder jords otaliga avfällingar... Därför.... . . Första perioden var en ren parodi... Brist på kommunikation, allmänt välmående bland spelarna och en liten fäbless noterad.. det verkar gött att förlora en närkamp och landa på rumpan på isen..😳 Jag blir så trött. Jag ogillar BIK å det grövsta...Nya Hugg å slå Luleå!... Hade VIK bara kunnat separera sina hockeyrövar från gurkorna vid ett tidigare tillfälle hade de kunnat fokuserat på ishockey i stället för analgött... Jaja... Lag från Gurkstan, är alltid lag från Gurkstan... Både på gott och ont...🥒
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
.
. Första perioden var en ren parodi... Brist på kommunikation, allmänt välmående bland spelarna och en liten fäbless noterad.. det verkar gött att förlora en närkamp och landa på rumpan på isen..😳
Jag blir så trött. Jag ogillar BIK å det grövsta...Nya Hugg å slå Luleå!... Hade VIK bara kunnat separera sina hockeyrövar från gurkorna vid ett tidigare tillfälle hade de kunnat fokuserat på ishockey i stället för analgött... Jaja... Lag från Gurkstan, är alltid lag från Gurkstan... Både på gott och ont...🥒