Nisse på Mon or: jag överlåter till Nubben att avgöra om Lavoie passar in eller ej men detta är ett Nubben citat från dagens ST: "Tidigare har vi kört mycket svenskt, men jag skulle tro att om vi går upp i år så kommer vi se fler utländska spelare i Timrå, framför allt första året."
Min uppfattning är att jag skulle nog vilja se Lavoie prestera bra en säsong till i HA, innan jag tycker han har i SHL att göra.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Min uppfattning är att jag skulle nog vilja se Lavoie prestera bra en säsong till i HA, innan jag tycker han har i SHL att göra.