1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614989 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2171377

Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
sargad: det är slutspel, det handlar inte om hur spelet såg ut. Det handlar om att vinna 3 matcher. Wow Dahlen o co slog fina passningar centralt och hade mer spel. Men vad gör det? AIK vann matchen och Endre spikar igen.
Sen klagas det på att Timrås stjärnor inte är vakna, men vilka gör mål för gnaget då? Inte är det Holm eller Weigel heller. Det är matchvinnare som Anton Karlsson. Sånna attityd spelare behövs i ett slutspel, Lööke t.ex är ingen sån spelare. Hartmann är en sådan, men vart är han? O Dahlen? Aldrig tyckt om att han lägger straffar, men det gör han... frågan är ju, har Lundin nånsin missat straff under match? Svar nej, har Dahlen? Ja, denna säsong har han nog närmare 40% på straffar (utan att ha räknat)

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
palleparling: Precis. Vi hade antagligen inte slagit ett vilt kämpande Krizzanstad idag.
Men grabbarna har fortfarande chans att reparera. Upp till bevìs på fredag.

Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
palleparling: Ja,vi är förmodligen lika nederlagstippade mot er här som vi var mot HV i kvartsfinalen i elitserien för ett antal år sen..då var det Fasth som räddade oss...kan det bli Endre denna gång?...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer