Jåkkinen: alla lag kan spela köttmur mot oss och hoppas på att vi gör ett kapitalt misstag (som igår) och sen hoppas på att kunna hålla undan resten av matchen. Man vinner nog inte en bäst av 7 på det men kanske en bäst av 5?
Timrås utmaning är att kunna spela sönder en sån defensiv och det tycker jag vi har visat under säsong att vi har svårt att göra. Våra offensiva krafter sviker laget.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Timrås utmaning är att kunna spela sönder en sån defensiv och det tycker jag vi har visat under säsong att vi har svårt att göra. Våra offensiva krafter sviker laget.