Rip Kirby: precis och torskar vi två matcher till så är det förmodligen det största slutspelsfiaskot i modern tid.
Ingen katastrof än men den här matchserien mot AIK ska seriens överlägset bästa lag vinna i tre raka matcher. Det ska inte vara 50/50 mot en sån dålig motståndare som AIK som sänker bort puckar i eget slott som jultomten skänker bort klappar på julafton. Att ens gå ut inför tredje och ha 1-1 på hemmaplan mot AIK är en smärre skandal i sig, i min bok.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ingen katastrof än men den här matchserien mot AIK ska seriens överlägset bästa lag vinna i tre raka matcher. Det ska inte vara 50/50 mot en sån dålig motståndare som AIK som sänker bort puckar i eget slott som jultomten skänker bort klappar på julafton. Att ens gå ut inför tredje och ha 1-1 på hemmaplan mot AIK är en smärre skandal i sig, i min bok.