Icingpucken: För egen del får det gärna gå till 5 matcher så länge vi vinner. Sån extrem lyx att ha Timrå IK varannan kväll. Låt oss nu hoppas att vi vinner säsongens sista match bara!!
Eugen Sandberg: Tror jag aldrig i mitt liv sett en sådan billig straff som Dahlén fick igår. Visst var det kasst försvarsspel av Setkov men han rörde knappt Lodin som fick tid att göra sitt bästa egentligen helt ostörd framför Endre utan att lyckas. Pissigt försvarspel men absolut ingen straff.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer