Karl71: Jag förstår inte vad du menar. Visst har Timråspelarna presterat nära sitt max (får man anta) under säsongen, 16 raka segrar visar ju på något åt det hållet. Så det man kan begära, eller det vi supportrar iaf hoppas på är att detta är det spelet som kommer visas upp i slutspelet. Men inte visat sig ännu. Där finns det väl ett sparkapital eller? På papperet är ju de spelare du nämner toppspelare, men de har väl kanske inte visat det under denna säsong då med tanke på vart ni slutade i grundserien? Absolut också ett sparkapital på sitt sätt, men ett betydligt osäkrare sådant.
Vi kan konstatera att det blir spännande matcher nu när helgen nalkas. Väl mött.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi kan konstatera att det blir spännande matcher nu när helgen nalkas. Väl mött.