Har en bättre känsla inför dagens match än tidigare, och tror att vi kommer steppa upp ett par pinnhål. Dock är det lite obalans i bettandet här på forumet, så jag känner mig som Biskop Brask ”nödd och tvungen” att antijinxa. Säger 3-2 till AIK.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Dock är det lite obalans i bettandet här på forumet, så jag känner mig som Biskop Brask ”nödd och tvungen” att antijinxa. Säger 3-2 till AIK.