Andersson: Hoppas att det går vägen ikväll... match 5 känns alldeles för dramatiskt för en kvartsfinal för en seriesegrare. Blir dock inte förvånad om så blir fallet.
Hoppas att dom kan slappna av bättre ikväll. Timrå är det bättre laget, deras största motstånd är just nu deras egna skallar och de måste de kunna ta sig förbi.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hoppas att dom kan slappna av bättre ikväll. Timrå är det bättre laget, deras största motstånd är just nu deras egna skallar och de måste de kunna ta sig förbi.