+ 9
Inlägg: 2174059
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Olli Hahl: Jag orkar inte mer nu. Peta inte på mig. Jag ska fira i stillhet nu och skänka en stilla tanke till PW. Tusen tack! Skål och grattis kära kamrater. All heder åt AIK:s coach som är stor i sin tunga stund.
+ 10
Kollade ingenting efter deras 3-1. Förlängning såg jag o sen det här.
HOCKEY ÄR EN UNDERBART HÄRLIGT ÅNGEST SPORT I DESS VÄRSTA FORM.
Nu blir det en segerwirre!