1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2176752

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Innan det stängdes ner i höstas lottades det ju ut 50 platser och jag hade turen att få se åtminstone en match den här säsongen. Jag tycker det är bra sorgligt om Timrå IK ger biljetter till samma supportrar som inte visar sig förstå varför dom är där!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Hatramsor? Råkade man skrika ”Solnatattare!” senast, eller vad är det frågan om? Vad är det i så fall för farligt med det? Lär väl inte förekomma oftare än det skriks ”Spela hockey lappjävlar!” På Hovet i så fall. Lägg ner tramset, kan jag tycka. Hockey är en delvis aggressiv sport, och därav följer heta känslor på såväl is som läktare. Det känner vi alla till.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...