Donald: Jag tror du får förkovra dig i ett par ordböcker, att inte hata någon/något är inte samma sak som att gilla den/det. För mig betyder övriga klubbar ingenting. Men hata, nä. Jag hatar pedofiler, mördare, våldtäktsmän, inte hockeyklubbar eller deras supportrar...
Nu släpper jag detta ämne. Modo har nog med egna problem, den känslan som bäst beskriver min relation till Modo är en förundran över hur så många kan misslyckas med så mycket.
Skål och Glad Påsk. Nu går jag in i Semifinalmod.🍺😬❤️🤍❤️🤍
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Nu släpper jag detta ämne. Modo har nog med egna problem, den känslan som bäst beskriver min relation till Modo är en förundran över hur så många kan misslyckas med så mycket.
Skål och Glad Påsk. Nu går jag in i Semifinalmod.🍺😬❤️🤍❤️🤍