+ 2
Inlägg: 2179073
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
roger_sundsvall: Karbonkopia på matchutveckling mot AIK. Kan tränare och spelare lära sig och ta med erfarenheten om vi kommer i detta läget igen i slutspelet?
Vad som oroar mig mest är jag ser lite eller ingen pep i båset, avslaget, hur kan det vara så?
Olofsson och i viss mån Lööke är plusvarianter i den här matchen. Sedan gör ju Boyce, Madsen, JJ, Svensson och nån till jobbet som vanligt.
Vad som oroar mig mest är jag ser lite eller ingen pep i båset, avslaget, hur kan det vara så?
Olofsson och i viss mån Lööke är plusvarianter i den här matchen. Sedan gör ju Boyce, Madsen, JJ, Svensson och nån till jobbet som vanligt.
+ 5
avgör i sudden
alla nöjda o glada