EXPLORERSMÅLAND: vet ju ungefär hur det kommer låta.... "Vi var det klart bättre laget..... bla bla bla.... domaren är emot oss som vanligt.... bla bla bla..... ren tur som avgör, dom är slut, vi kör över dom på lördag".....
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
"Vi var det klart bättre laget..... bla bla bla.... domaren är emot oss som vanligt.... bla bla bla..... ren tur som avgör, dom är slut, vi kör över dom på lördag".....