1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2181673

Sv: Apropå nånting...
Rallarn: Tycker absolut inte det är domarens fel idag även om jag ifrågasätter vissa domslut.

100% utespelarnas fel idag i löven, får inte in pucken trots 10 superlägen. Steen var en jävla mur också, stoppade allt.

Vart tydligt också hur straffande individuella misstag kan vara i en match. Känns som Zlatan sparkat en i pungen..

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
JoseGonzales: Gott gry i dig, det är sånt här som skiljer agnarna från vetet. Männen från pojkarna. Att kika in här ikväll och inte igår som lövensupporter. Du har min fulla respekt

Sv: Apropå nånting...
JoseGonzales: once in a lifetime deal: ni får Wessner och vi tar vilken domar-åsna det än ni har i er serie? Vi byter rakt av.

Sv: Apropå nånting...
JoseGonzales: Du ska ha en eloge för en sådan neutral analys så snart efter matchens slut.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer