Såg inte Löven-Bofors idag men Löven verkar ha ägt rejält med puck perre 2 och 3. Någon som såg matchen, påminde den om vår match igår? Oskärpa i potentiellt bra lägen och för få som tar sig in på mål, bryter mönster och får skit under naglarna?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Någon som såg matchen, påminde den om vår match igår? Oskärpa i potentiellt bra lägen och för få som tar sig in på mål, bryter mönster och får skit under naglarna?