Spanarn: Väldigt glädjande om så blir fallet, med tanke på att det här är den andra hjärnskakningen för honom den här säsongen. Tror jag, i alla fall? Han åkte ju på en skada på försäsongen.
Knylan: Det kanske bara är en del i det mentala spelet gentemot Vvik. Lodin kanske inte är redo än men att han KANSKE är det blir ju ytterligare en parameter för Karlin att räkna med. Man vet ju, iallafall som supporter, hur lite jobbigare det blir när motståndare glatt annonserar när någon spelare kommer tillbaka från skada/sjukdom.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer