1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2183960

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Sjukt att målskyttet är helt havererat. Ok att Marmenlind är bra, men det är en jävla brist på killer-instinct i dom flesta avsluten. Det ska göras en extra dragning, passas, avvakta...tackar tackar säger Marmenlind som hinner komma i position.

Sen måste man göra något åt PP. Förjävla iskallt. Lågt tempo, statiskt, förutsägbart. Kan vi please please göra NÅGOT för att försöka justera detta?

Men, tålamod är mantrat sägs det. Då får vi väl hoppas på att vi kan skjuta en 25 skott till och kanske peta in en strumprullare.

Gaaah! Den här semin blir min död.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.