TimraStockholm: Tyvärr verkar dom väldigt trötta nu. Rullade vi på precis som vanligt i 4-4 spelet!?
Inlägg: 2184046
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Fan. Där blev man av med en nästan full pilsner... Nästa försök mot Västervik får man alltså försöka få in på radion.
HELVETE!!! Helvete!!!
HELVETE!!! Helvete!!!
+ 4
Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
bar mofftak: Taktiskt är det klasskillnad, vvik har en coach och spelarna vet vad dom ska göra.
+ 2
