Kulltorp: Man gör ju inte det, V-vik har ju redan vunnit två sådana och var nära på en tredje.
Inlägg: 2184101
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Målvakt
Försvarspel
Effektiva
Lagmoral
VVik hatten av....
Vad fan gör vi PP??
Vi har kört samma visa nu i 18 min utan mål...
Dä håll inte..
Försvarspel
Effektiva
Lagmoral
VVik hatten av....
Vad fan gör vi PP??
Vi har kört samma visa nu i 18 min utan mål...
Dä håll inte..
+ 2