BlackBay: Jag tror som du. Förlust på tisdag och vi blir darriga och det blir tombola och stor risk att förlora avgörande matchen. Hoppas vi inte tänker på det redan på tisdag bara och redan då blir nervösa.
Det är fortfarande Västervik som har pressen på sig att vinna och vi har 2 matchbollar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det är fortfarande Västervik som har pressen på sig att vinna och vi har 2 matchbollar.
Vi är Timrå IK och vi ger aldrig upp!